martes, 21 de abril de 2009

Disseny Camiseta

9 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. hola ariadna que guai el marroc, que tu passis molt be ens veiem adeuuuuu en joan l'arnau i la mariluz

    ResponderEliminar
  3. Anna,

    sóc la Júlia Sanchez, la filla de la Glòria de Cruz i alumna de la Tati, que em porta el treball de recerca. Ella m'ha dit que t'agrada molt que t'escriguin coses al blog, i per això m'he atrevit a comentar-te la meva situació. Estic fent un treball de recerca sobre l'esport i l'immigració, i s'ha m'ha acudit que em podries ajudar, donat que tu ets una entesa en la matèria. La meva part pràctica, ja la tinc clara, em sentraré en l'anàlisi d'equips de bàsquet i futbol d'Olot i el número d'esportistes immigrants. Sé que tu tens molts coneixaments sobre aquest tema, i m'agradaria que m'ajudessis en la part teòrica. Em vull centrar en fer un estudi de les cultures majoritàries en els equips, em podries ajudar en trobar informació sobre aquests aspectes? T'ho agraeixo per endavant.

    Que us vagi molt bé tot per aquí. Espero tenir noticies teves.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Hola a tots, quines fotos tan precioses i artistiques que heu penjat !! ja veig que tot va de maravella i de veritat que feu enveja.
    Una abraçada i molts de petons.
    Teresa Pujolràs

    ResponderEliminar
  6. PAU!!

    tio que soc l'Anna, com va per allà? Espero que de conya. Sembla que us ho esteu passant molt be no? Inga ja ens veurem algun dia de l'estiu i ja mu explicaras tot amb detalls.
    Molts petons i cuidat molt,

    Anna F

    ResponderEliminar
  7. sut el nom de David perque he comentat amb el seu, jeje

    ResponderEliminar
  8. PAAAUUUU!!!

    Qué tal ??
    Hola Pau som El Blai i la Marina, estem alucinant amb les fotos. Segur que es força different el paissatge. Disfruta molt i continua descubrint el món.

    ResponderEliminar
  9. EEEEEIII!!!!! Pau, soc el juanma. Que aprop has estat del TOUBCAL,ha de ser una muntanya preciosa, ja m'explicaras... . Vull felicitar-vos a tots per la sort que teniu en poguer gaudir d'aquesta experiència tant intensa, que de ben segur vos canviara la vida,a millor.
    Em ve de gust donar-te una bona noticia: Estem preparant la pujada a la PICA per principis d'agost. Però això ja serà un altre historia, de moment gaudiu tant com pogueu i poseu-hi els cinc sentits en aquest viatge (tot i que crec que de vegades voldrieu no tenir el sentit de l'olfacte. o no??,questió d'acostumar-se).Una abraçada molt forta Pau.VIU¡¡¡

    ResponderEliminar